loading...

آژانس هواپیمایی رویای زندگی

بازدید : 24
شنبه 10 ارديبهشت 1401 زمان : 12:40

ویزای طلایی کشور آلمان

گلدن ویزای آلمان و نحوه اخذ آن را در این مطلب برای شما با شرح دادن شرایط مورد نیاز برای شما ارائه می دهیم.ویزای طلایی آلمان هم یکی دیگر از روش های مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری می باشد.با رویای زندگی همراه باشید تا یک اطلاعات کلی از ویزای طلایی آلمان کسب نمایید.و یا می توانید از طریق لینک های زیر مطالب مربوطه به مهاجرت به آلمان را مطالعه نمایید.

ویزای طلایی کشور آلمان

گلدن ویزای آلمان و نحوه اخذ آن را در این مطلب برای شما با شرح دادن شرایط مورد نیاز برای شما ارائه می دهیم.ویزای طلایی آلمان هم یکی دیگر از روش های مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری می باشد.با رویای زندگی همراه باشید تا یک اطلاعات کلی از ویزای طلایی آلمان کسب نمایید.و یا می توانید از طریق لینک های زیر مطالب مربوطه به مهاجرت به آلمان را مطالعه نمایید.

شما عزیزان می تواید با در نظر گرفتن شرایط و سرمایه موجود،برای دریافت مشاوره در جهت اخذ گلدن ویزای آلمان.با ما تماس حاصل نمایید

دریافت مشاوره از رویای زندگی

شرایط اخذ ویزای آلمان برای ایرانیان

کشور آلمان برای ایرانیان شرایط خیلی دشواری را لحاظ نکرده و ازین رو این روش مهاجرت یکی از راحت ترین روش های مهاجرت برای سرمایه گذاران است.در این بخش به حداقل سرمایه مورد نیاز برای اخذ ویزای طلایی آلمان را شرح می دهیم:

اولین شرط برای صدور ویزای طلایی : سرمایه گذاری به مبلغ حداقل 250 هزار یورو در پروژه های ساختمانی در آلمان (پروژه ها باید تایید گردند.)

دومین شرط برای صدور ویزای طلایی:سرمایه گذاری به مبلغ 100 هزار یورو در صندوق های کارافرینی یک منطقه (مبالغ ذکر شده کمترین میزانی است که می توانید سرمایه گذاری کنید)

مراحل اخذ ویزای طلایی

در وحله اول،متقاضی باید برای دریافت گلدن ویزای آلمان درخواست خود را ثبت کند.پس از تایید درخواست،حساب بانکی برای فرد مورد نظر در کشور آلمان افتتحا شده و متقاضی تا 14 روز برای واریز مبالغ ذکر شده مهلت دارد.پس از واریز مبالغ ویزای 3 ماهه برای متقاضی و خانواده شخص صادر می شود.(توجه داشته باشید که اگر فرزندان شما بالای 18 سال هستند،صلاحیت لازم برای صدور ویزا را ندارند)


صدور ویزای طلایی شاید در گفتار بسیار ساده و راحت باشد اما یک پروسه کاملا پیچیده می باشد که هر فردی شاید موفق به دریافت آن نباشد.به یاد داشته باشید این نوع ویزاها با حساسیت بسیار بالایی صادر می شوند.شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره در زمینه اخذ ویزای طلایی آلمان با وکیل مهاجرتی رویای زندگی این مسئله را درمیان بگذارید

مزایای و نکات کلیدی مثبت این ویزا

همانطور که میدانیم این نوع اقامت از نوع “بدون شرط و شروط وابسه به حضور در آلمان” می باشد.بدین معنی که شما در هر 3 ماه باید یک روز در خاک کشور آلمان حضور داشته باشید.

بهترین مسئله پس از گرفتن ویزا و دریافت اقامت این است که آیا پس از اخذ اقامت و صدور ویزا برای سایر اعضای خانواده،امکان بازگشت وجه سرمایه وجود دارد؟! جواب “بله…!!!!!” شما پس از دریافت ویزا و گذشت یک مدت مشخص می توانید مبلغ سرمایه را بازپس بگیرید.

یکی از دیگر نگرانی های سرپرستان خانواده های سرمایه گذار این است که آیا پس از رفتن به آلمان،فرزندان اجازه کار و تحصیل دارند؟ جواب این سوال هم خوشبختانه “بله” می باشد…! فرزندان سرمایه گذاران هم می توانند پس از اقامت همانند یک شهروند معمولی در دانشگاه ها درس خوانده و هفته ای 20 ساعت اجازه کار خواهند داشت.

معایب و نکات کلیدی منفی این نوع ویزا

موسسه مهاجرتی در کرج

مهاجرت همیشه یک مبحث شیرین و دلچسب برای ما ایرانیان است اما بعضی از موارد پیش رو شاید به مذاق ما خوش نیاد…! یکی از این موارد می تواند افتتاح حساب در کشور آلمان باشد.که با توجه به سختگیری های کشور آلمان برای درخواست ایرانیان،امکان رد درخواست وجود دارد.همین امر باعث طولانی شدن پروسه می گردد.

موسسه مهاجرتی رویای زندگی بهترین وکیل مهاجرتی در کرج

صدور گلدن ویزای آلمان را شما عزیزان باید با یک موسسه مهاجرتی در کرج که اعتبارات لازم را داشته باشد درمیان بگذارید.موسسه مهاجرتی رویای زندگی اینجاست تا با همگام شدن با شما به پروسه درخواست ویزای شما سرعت بخشیده و مشاوره کاملا حرفه ای به شما ارائه دهد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 347
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه