loading...

آژانس هواپیمایی رویای زندگی

بازدید : 17
شنبه 10 ارديبهشت 1401 زمان : 13:00

ویزای مولتی کانادا در رویای زندگی

ویزای مولتی کانادا چیست؟ ویزایی که پس از صدور آن می توانید به مدت 5 سال،چندین بار به کانادا سفر کرده و در هر سفر می توانید 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشید.اخذ این ویزای کانادا یکی از راحت ترین ها دربین ویزای توریستی کانادا می باشد.با رویای زندگی همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را در مورد اخذ ویزای توریستی کانادا ( مولتی ) را دریافت نمایید.

ویزای مولتی کانادا در رویای زندگی

ویزای مولتی کانادا چیست؟ ویزایی که پس از صدور آن می توانید به مدت 5 سال،چندین بار به کانادا سفر کرده و در هر سفر می توانید 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشید.اخذ این ویزای کانادا یکی از راحت ترین ها دربین ویزای توریستی کانادا می باشد.با رویای زندگی همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را در مورد اخذ ویزای توریستی کانادا ( مولتی ) را دریافت نمایید.

شرایط لازم برای اخذ ویزای کانادا

1.ارائه تمکن مالی قوی برای اثبات ساپورت مالی در مدت زمان اقامت شما در کانادا.اگر با خانواده قصد سفر دارید این نکته را سرلوحه کار خود قرار دهید که تمکن مالی شما باید برای خانواده کافی یا حتی بیشتر هم باشد.

2.اثبات داشتن وابستگی های مالی در ایران ( با اثبات این کار شما رسما واژه پناهندگی را در ذهن پرسنل سفارت نابود می کنید…! )

3. برای اخذ باید در سفارت ثابت کنید که فردی تابع قوانین هستید و سابقه کیفری ندارید.

در اینجا بخوانید: انواع گلدن ویزا ارائه شده در رویای زندگی

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کانادا

جهت صدور ویزای کانادا توجه داشته باشید که تمامی مدارک شما باید تکمیل و بدون نقص باشد:

1.مدارک هویتی متقاضی (گذرنامه + 4 قطعه عکس پاسپورتی با زمینه سفید +سند ازدواج و مدارک مربوطه به سفارت و فرم آنلاین) اگر به 5 سال کامل اقامت کانادا نیاز دارید قبل از اقدامات ویزای خود اقدام به دریافت پاسپورت کنید;چرا که با دریافت پاسپورت جدید انقضای پاسپورت شما 5 سال می باشد و می توانید راحت تر از ویزای 5 ساله کانادا استفاده نمایید.

2.تاییدیه تمکن مالی جهت اثبات ساپورت مالی خود و خانواده در کانادا

3.نامه و یا تاییدیه اشتغال به کار جهت اثبات وابستگی کاری و یا مالی به ایران ( این نامه می تواند برای شرکت و یا ارگانی که در آن مشغول هستید باشد.و یا می تواند برای سود سپرده بلند مدت شما در بانک باشد. )

4.مدارک مربوط به محل اسکان و یا محل اقامت شما در کانادا

5.گردش مالی ترجمه شده ( حداقل صد میلیون تومان )

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه اخذ ویزای کانادا با رویای زندگی در ارتباط باشید.


مراحل دریافت ویزای مولتی کانادا

دریافت و ثبت درخواست ویزای توریستی کانادا در وبسایت VFS Global صورت میگیرد.مراحل ثبت درخواست ویزای کانادا به شکل زیر انجام میگیرد:

1:ساخت اکانت کاربری در وبسایت وی اف اس گلوبال

2.پس از ساخت اکانت کاربری فرمی به عنوان درخواست ویزای کانادا اعطا می گردد.آن را پر کرده و ارسال نمایید.

3.در این مرحله وبسایت از شما می خواهد تا مدارک مربوطه را بارگزاری نموده و ارسال نمایید ( تمامی مدارک در وبسایت مشخص گردیده است. )

4.پس از ارسال مدارک خود،هزینه های مربوط به صدور ویزای کانادا و ثبت درخواست را پرداخت نمایید.

5.پس از انجام امور ثبت نام و ارسال مدارک،یک تاییدیه و شماره درخواست برای شما نشان داده می شود.اگر برایتان مقدور بود حتما از این صفحه یک پرینت بگیرید و یا اطلاعات آن را در جایی امن یادداشت فرمایید.

6.تاریخ وقت انگشت نگاری در این مرحله به شما نمایش داده می شود.به مدت سی روز مهلت دارید تا برای مصاحبه و انگشت نگاری به سفارت مراجعه نمایید.

7.تمامی مدارک ذکر شده را به سفارت تحویل می دهید.

8.پس از انجام این مراحل به کشور مبدا برگردید و برای جواب صدور ویزا از طریق ایمیل منتظر بمانید.پس از دریافت ایمیل مجددا به سفارت مراجعه نمایید تا ویزای کانادا برای شما صادر گردد.

دقت داشته باشید که برای انجام و درخواست ویزای مولتی کانادا خود،می توانید در یک موسسه مهاجرتی در کرج ، رویای زندگی ، با مشاوران مجرب آن در امور مهاجرتی خود مشورت نمایید.


مزایای اخذ ویزای مولتی کانادا

1.این ویزا ، قابلیت چندبار ورود و خروج را به شما هدیه می دهد…!

2.بهترین تراول هیستوری که می توانید پس از آن در بهترین کشورهای دنیا علی الاخصوص کشورهای جزو اتحادیه اروپا ( شینگن ) اقامت موقت و دائم دریافت کنید…!!!

3.صدور ویزا با هزینه پایین

4.می توانید با دریافت این ویزا به کانادا رفته و وضعیت خود و کار مورد نظر را در این کشور بسنجید.پس دریافت اطلاعات لازم به کشور خود بازگردید و برای اقامت دائم و یا تحصیل در کانادا درخواست دهید.


اخذ ویزای کانادا با بهترین مشاوران موجود در ایران

موسسه مهاجرتی در کرج دارنده چند دهه سابقه در امور مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کانادا،برای امور مهاجرتی اینجا در کنار شما عزیزان بوده تا اطمینان خاطر کامل برای مهاجرت تضمینی به کانادا را برای شما به ارمغان بیاورد.شما عزیزان می توانید جهت دریافت وقت مشاوره مهاجرتی خود با ما در ارتباط باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 359
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه