loading...

آژانس هواپیمایی رویای زندگی

بازدید : 18
شنبه 10 ارديبهشت 1401 زمان : 13:05

انواع ویزای پرتغال را در رویای زندگی برای شما عزیزان شرح می دهیم.کشور پرتغال یکی از بینظیرترین مسیرها برای مهاجرین و یا بازنشستگان دنیا می باشد که هرساله مهاجرین زیادی از طریق ویزای های مختلف پرتغال به این کشور مهاجرت می نمایند.با رویای زندگی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تمامی ویزای پرتغال کسب نمایید.اگر قصد مهاجرت به پرتغال را دارید ، می توانید از طریق کارگزار رسمی پرتغال در ایران،رویای زندگی،اقدام نمایید.

انواع ویزای پرتغال | رویای زندگی کارگزار رسمی کشور پرتغال در ایران

انواع ویزای پرتغال را در رویای زندگی برای شما عزیزان شرح می دهیم.کشور پرتغال یکی از بینظیرترین مسیرها برای مهاجرین و یا بازنشستگان دنیا می باشد که هرساله مهاجرین زیادی از طریق ویزای های مختلف پرتغال به این کشور مهاجرت می نمایند.با رویای زندگی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تمامی ویزای پرتغال کسب نمایید.اگر قصد مهاجرت به پرتغال را دارید ، می توانید از طریق کارگزار رسمی پرتغال در ایران،رویای زندگی،اقدام نمایید.

در این بخش مطالعه می نمایید:

ویزای تمکن مالی پرتغال ( ویزای D7 پرتغال )

ویزای تحصیلی پرتغال

ویزای D2 پرتغال

ویزای استارتاپ پرتغال

ویزای توریستی پرتغال

ویزای digital nomad پرتغال ( ویزای دورکاری پرتغال )



ویزای D7 پرتغال

از بهترین ویزاهای پرتغال که دردسر کمتری برای اخذ وجود دارد ، ویزای D7 پرتغال یا ویزای تمکن مالی پرتغال می باشد.این ویزا بهترین موقعیت برای کسانی می باشد که بدنبال گلدن ویزا هستند اما بودجه کافی برای اخذ اقامت پرتغال را ندارند.چرا که با تمکن مالی پایین ( ماهی حداقل بیست و چهار میلیون ) معادل 745 یورو می توانید این ویزا را دریافت کنید.

آیا با اخذ ویزای تمکن مالی پرتغال اجازه کار و تحصیل را داریم؟ بله.شما پس از اخذ ویزای تمکن مالی پرتغال و دریافت اقامت 3 ساله می توانید در این کشور مشغول به کار شده و تحصیل نیز نمایید.

آیا پس از دریافت ویزای تمکن مالی پرتغال،اجازه اخذ پاسپورت پرتغال را داریم یا خیر؟ بله دارید.شما پس از دریافت ویزا و گذراندن 5 سال بدون سوء سابقه ، اقامت دائم پرتقال را دریافت کرده و می توانید نسبت به اخذ پاسپورت پرتغال اقدام نمایید.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی از ویزای D7 پرتغال با رویای زندگی در ارتباط باشید.


ویزای تحصیلی پرتغال

ویزای تحصیلی پرتغال یکی از مقرون بصرفه ترین ویزاهای تحصیلی کشورهای حوزه اروپا می باشد.دانشجویان با پرداخت فقط و فقط 3000 یورو در سال می توانند در این کشور شروع به تحصیل نماید.

آیا پس از اخذ ویزای تحصیلی پرتغال،ویزا برای همراهان ما صادر می شود؟بله صادر می شود.شما می توانید برای تحصیل در پرتغال ، برای همسر و فرزند زیر 18 سال خود نسبت به صدور ویزا اقدام نمایید.

آیا در هنگام تحصیل در پرتغال اجازه کار داریم؟بله شما در هنگام تحصیل می توانید تا یک تایم معین در هفته مشغول به کار شوید.

آیا دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی هم تدریس می کنند؟بله در برخی از دانشگاه های کشور پرتغال به زبان انگلیسی هم تدریس می نمایند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای تحصیلی پرتغال با ما همراه باشید.



ویزای کارافرینی پرتغال یا ویزای D2 پرتغال

کشور پرتغال برای جذب سرمایه های افراد خارجی برای بهبود به اقتصاد خود،این ویزای کاربردی را به اتباع خارجی ارائه می دهد.با دریافت این ویزا می توانید خانواده خود را هم با خود ببرید اما به یک شرط…!!! کشور پرتغال در صورتی به همراهان شما ویزا صادر می کند که همراهان شما هم دخلی در برنامه بیزینس شما داشته باشند.

برای دریافت این ویزای پرتغال باید یک طرح کسب و کار به سفارت ارائه دهید.این طرح کسب و کار باید از ریز جزئیات بیزینس شما در آن نهاده شده باشد.این بیزینس پلن قوی می تواند 70 درصد قبولی ویزای شما را متقبل شود…!

مهمترین مدارک مورد نیاز برای ویزای کارافرینی پرتغال:

1.یک طرح کسب و کار فوق العاده قوی با ریزترین جزئیات ممکن

2.کارت بازرگانی با یک عدد پرینت از اصل آن

3.تاییده تمکن مالی که نشان دهد صلاحت زندگی در پرتغال را دارید.

4.تاییدیه نامه برای عدم ممنوعیت ورود به کشور پرتغال

5.دریافت فرم درخواست اقامت شنگن+پاسپورت و دو قطعه عکس بیومتریک+بیمه سلامت و گواهی عدم سوء پیشینه

از انواع ویزای پرتغال ، ویزای D2 و ویزای D7 شرایط فوق العاده ای برای زندگی در پرتغال را دارا می باشند.جهت بررسی شرایط خود و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.


ویزای استارتاپ پرتغال

این نوع ویزا هم همانند ویزای D2 که در بالای همین مقاله ذکر کردیم می باشد.استارتاپ ویزای پرتغال هم یکی دیگر از ویزا های کارافرینی کشور پرتغال می باشد که با ارائه طرح بیزینس پلن خود شروع به کسب و کار خود در کشور پرتغال می کنید.توجه داشته باشید که این ویزا فقط و فقط به کسانی تعلق می گیرد که خارج از محدوده شنگن زندگی می کنند.اگر در کشورهای جزو اتحادیه اروپا زندگی می کنید باید با گذرنامه ایرانی خود اقدام به اخذ ویزای استارتاپ پرتغال نمایید.

بعد از دریافت ویزای استارتاپ پرتغال به هیچ عنوان نگران هیچ چیز نباشید…!!! این کشور از کسب و کارهای استارتاپ به شدت حمایت می کند و کمپانی حمایت کننده این کشور IAPMEI نام دارد.


ویزای توریستی پرتغال

با اخذ این ویزا می توانید وارد کشورهای عضو اتحادیه اروپا شوید…! به کشورهای حوزه شینگن سفر کنید و لذت ببرید.آلمان،اتریش،استونی،فرانسه،فنلاند،دانمارک،هلند،ایسلند،نروژ،سوئد،سوئیس و … سفر کنید و از طبیعت کشورهای اروپایی لذت ببرید.

افرادی که در حوزه کشورهای شینگن زندگی می کنند نیازی به اخذ ویزا ندارند و می توانند تا 90 روز به پرتغال سفر کنند.

رویای زندگی برای شما هم اکنون 4 مورد از انواع ویزای پرتغال را تشریح نمود.درصورت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای پرتغال با ما تماس بگیرید.


ویزای دیجیتال نومد پرتغال (ویزای Digital Nomad پرتغال)

در وحله اول تعریف دیجیتال نومد را برای شما شرح می دهیم.به کسانی که محل زندگی مشخصی ندارند و همیشه در سفر به سر می برند و از طریق اینترنت و تکنولوژی روز دنیا درآمدزایی می کنند، دیجیتال نومد گفته می شود.

حال کشور پرتغال برای این افراد ویزای مخصوصی درنظر گرفته است که شما می توانید با دورکاری و دریافت یک پروژه از کارفرمای پرتغالی،ویزای دیجیتال نومد پرتغال را اخذ نمایید.با این ویزا می توانید به مدت 5 سال در پرتغال اقامت داشته باشید.با دریافت ویزای دورکاری پرتغال می توانید به همه کشورهای حوزه شینگن سفر کنید و از کشورهای اروپایی لذت ببرید.

شرایط اخذ ویزای Digital nomad پرتغال

1.شخص متقاضی باید دارای کسب و کار مشخص و معتبر باشد که حداقل ماهیانه 600 یورو درآمد داشته باشد.

2.داشتن پاسپورت معتبر

3.بیمه مسافرتی با پوشش تمامی کشورهای دنیا

4.مدارک شغلی معتبر

5.پرینت حساب بانکی و گردش حساب+ترجمه


ویزای پرتغال با رویای زندگی

ممنون که تا اینجای کار با ما همراه بودید.مشاوران مجرب رویای زندگی اینجا هستن تا با ارائه خدمات مشاوره و خدمات گردشگری به شما عزیزان ، به روند امور گردشگری شما سرعت ببخشند.در این مطلب هم از انواع ویزای پرتغال برای شما نوشتیم امیدواریم که مورد پسند شما واقع شده باشه.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 348
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه